.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال اخراج برانکو قوت گرفت !
با توجه به حذف تیم الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان و تساوی خانگی مقابل العداله در فصل جدید عربستان احتمال اخراج برانکو قوت گرفت.
احتمال اخراج برانکو قوت گرفت !

به گزارش شمال نیوز، با توجه به حذف تیم الاهلی عربستان از لیگ قهرمانان و تساوی خانگی مقابل العداله در فصل جدید عربستان احتمال اخراج برانکو قوت گرفت.

اخراج برانکو از الاهلی

مدیر اجرایی باشگاه الاهلی عربستان رسما از احتمال اخراج سرمربی کروات خود برانکو ایوانکوویچ خبر داد.

احتمال اخراج برانکو از الاهلی عربستان

به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، شاهزاده  منصور بن مشعل پس از تساوی خانگی یک – یک تیم الاهلی جده برابر تیم العداله در هفته نخست فصل جدید لیگ عربستان گفت: مدیریت باشگاه الاهلی موضوع ادامه یا قطع همکاری با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات را مورد بررسی قرار می‌دهد.

تیم الاهلی جده تحت هدایت برانکو ایوانکویچ، سرمربی سابق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود.

بیوگرافی برانکو ایوانکوویچ

برانکو ایوانکوویچ (به کرواتی: Branko Ivanković) (زادهٔ ۲۸ فوریه ۱۹۵۴، کرواسی) بازیکن سابق و مربی فوتبال کرووات است.

برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد.

همچنین او در شانزدهمین، هفدهمین و هجدهمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس به قهرمانی دست یافت.بهترین رتبه ایران در این رده‌بندی، در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۵، زمانی که تیم ملی ایران برای نخستین‌بار بدون دردسر راهی جام جهانی می‌شد، در رده‌بندی فیفا نیز جایگاه قابل توجهی را به خود اختصاص داده بود و با قرار گرفتن در رده پانزدهم رده‌بندی فیفا یک رکورد تاریخی را از خود برجای گذاشت.

سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران را در آن زمان، برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشت.

برانکو در پرسپولیس

هنگامی که پرسپولیس نیز همانند بسیاری از باشگاه‌های دیگر ایرانی در بحران بود، نژادفلاح مدیرعامل وقت پرسپولیس، به استانبول رفت و با برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره شد؛ در نهایت باشگاه پرسپولیس با توجه به قول‌های حسین هدایتی جهت پرداخت مبلغ قرارداد برانکو، با او به توافق رسید و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد.

او چهلمین سرمربی تاریخ پرسپولیس، پنجمین کروات و چهاردهمین مرد خارجی نیمکت پرسپولیس است.

او در فصل نخست، هیچ‌گونه صحبتی از قهرمانی نکرد و طبق صحبت‌های او می‌شد فهمید برنامه بلندمدتی در پرسپولیس دارد؛ او در آن فصل دربی را پیروز شد، با پرسپولیس چند پله صعود کرد و البته چند بازیکن پرسپولیس را کنار گذاشت؛ فصل بعد برانکو و پرسپولیس ضمن بدست آوردن رکوردهای مختلف به دلیل تفاضل گل کمتر، نایب قهرمان لیگ برتر شدند (لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴)؛ در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶، برانکو با پرسپولیس با اقتدارترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران را بدست آورد و قهرمان سوپرجام فوتبال ایران (۱۳۹۶) نیز شد.

در آن فصل پرسپولیس رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرد یا شکست. همچنین برانکو برای نخستین‌بار پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد.

او توانست یازدهمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ سراسری ایران را نیز به همراه این تیم بدست آورد و ۳ هفته زودتر به عنوان قهرمانی لیگ هفدهم دست یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.